{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام رو سنگ قبرم بنویسن تا دم مرگ اتاکو بود✌🏻😭

دیدگاه ها (۰)

اب نبود مورد اخری رو چیکار میکردیم؟🗿😂

سلطان ۲۶ 🗿😂😎

بدبخت شدم امروز دوباره سناریو خیالی میسازم شب🗿😂

بهترین الارم گوشی وجود ندا…

میخوام رگمو بزنم 😃.. دارم فکر میکنم سنگ قبرم چه شکلی باشه..(...

دوست داری روی سنگ قبرت چی بنویسن !؟بنویسن که :منو بعضی موقع ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط