{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبودنش سخته ولی .‌..

نبودنش سخته ولی .‌..
دیدگاه ها (۰)

حرف زیاده ولی ..

دلم خوابی میخواهد از جنس مرگ 🖤

دنیا وفا نداره ...🙃🖤

کلی حال خوب به خودم بدهکارم 🙂🌱

کنار‌ اومدم؟#نبودنش #تنهایی

نبودنش بهتر از نصفه نيمه بودنشه. رهاش ڪن!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط