{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته بازی خوبه!

درسته بازی خوبه!
ولی نه با قلب یکی🖤
دیدگاه ها (۰)

هرموقع خواستین پیشتون بودم خب چتونه دیگه؟نرین دیگه شما بهتری...

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه درحال گریه کردنم🙃

🥺💔از زندگی خسته شدم

#قاضی دخترامون تو تنهایی جیغ میکشن💔

درسته بازی خوبه ولی نه با قلب یکی:)

درسته بازیت خوبه ولی پیش سلطان 💩 نیستی

درسته فاصله سنیشون یکم زیاده ولی شیپشون خوبه ها ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط