{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگ حرم هستم حسین😭😭😭

دلتنگ حرم هستم حسین😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

شب جمعه است هوایت نکنم میمیرم

لااقل بذار توی قبر اسمتو صدا بکنم

ای اصول دینم

مارو گردن بگیر ابی عبدالله

دلتنگ خودم هستم.....

دلتنگ کسی هستم که هنوز ندیدمش

دلتنگ کلی از خواهر و برادر هامون هستم =)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط