{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم پر درد و غمه ........

دلم پر درد و غمه ........
دیدگاه ها (۰)

نگو خداحافظ....

لب تون خندان ......

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

ته غمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط