{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگو خداحافظ....

نگو خداحافظ....
دیدگاه ها (۰)

تبریک.........روزتون مبارک .......

دلم پر درد و غمه ........

نگو...خداحافظ....

خداحافظ خداحافظ

خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب؛ خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌دود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط