{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من امیدم به خدا بعدخداهم،به خداست.....

من امیدم به خدا بعدخداهم،به خداست.....
دیدگاه ها (۳)

رو دستت نیومده

دلم چو شمعی به پای روزگار سوختداد از این زمانه بی وفا

خستم از دنیا

کَس ندارد خبر از حال دلم....

من امیدم به خدا بعد خداهم به خداست....😉🕊🌼

فقط خدا 🙏🤲امیدم فقط ب خودته خدا ❤️

امیدم فقط به خداست که دستمونو بگیره کارامو سپردم به امام زما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط