{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کَس ندارد خبر از حال دلم....

کَس ندارد خبر از حال دلم....
دیدگاه ها (۰)

خستم از دنیا

من امیدم به خدا بعدخداهم،به خداست.....

تقدیم به نگاهتون....

صبحتون به زیبایی لبخند خدا.....

اسم سریال چیه می شه بگید می خوام ببینم

ولی هیچ کس فهمید حال پشت``خوبم`` گفتناتو....

حال دلم خرابه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط