{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقا یه ایده

میگم نسبت به هر پایه همون تعداد کتاب داشته باشن مثلا پایه اول یدونه کتاب داشته باشن کلاس دوم دوتا یا پنجم مثلاپنج تا اصن هوشو حال میکنی من برم به مدیر کل اموزش پروش بگم🤣
دیدگاه ها (۷)

حاجی این دختره چشه من اصن نمیشناسمش

بازم نمیدونم از کی اصکی رفتم هرکی بوده ببخشید

یادم نی از کی اصکی رفتم ولی هرکی بود ببخشید

୨🍰୧ƖᎥȶȶℓᧉ ხꭎɳᥒყ 𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀::آپديـــتسلامیییچطورین؟؟اقا کلی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط