{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت فاز اکسو رو درک نکردم با اینکه ۸سال فنشون بودم😂🤦‍

هیچ وقت فاز اکسو رو درک نکردم با اینکه ۸سال فنشون بودم😂🤦‍♀️

هوی سهون نزن بابامو
دیدگاه ها (۱۳)

الان بخاطر شرایط روحی و روانی به یک عدد جین نیاز داریم

☹☹☹☹☹جنو جان پسر گلم بچم رید به خودش جیسونگا یااااااا

چرا این لی سومان نمیمیره ها چرااا بمیر دیگه

به به از اون وو انتظار نداشتم 🤦‍♀️

یکی از بهترین انتخاب های زندگی من این بود که اکسو رو انتخاب ...

هیچوقت بچه سال هایی که صنعت فوتبال و موسیقی رو باهم مقایسه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط