{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

'نیاز دارم بهت مثل نیاز قلب به تپیدن......!'

'نیاز دارم بهت مثل نیاز قلب به تپیدن......!'
#دپ
دیدگاه ها (۰)

شاید اولین نفر نبودم ولی از همشون بیشتر بودم:)♡#دلبرم

میگف ک آقای قاضی ؛بمولا دوسش دارم :))اخرین پست۱۴۰۲#دلبر

•درد چاویل رَشت له گیانم دِلبر💜💋#دلبر

ولی تــ🫀ـو تبدیل شدی به تنها دلخوشی من((:💜#دلبرم

میدونم‌ نگاه نمیکنی ولی ترو خدا برگرد بهت نیاز دارم اینو چند...

من واقعا بد بهت نیاز دارمرزی🌹لایک یادت نره 👉🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط