{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا کاش ماهم انقدر نت داشتیم (بخدا من مامانم برام نمیگی

واقعا کاش ماهم انقدر نت داشتیم (بخدا من مامانم برام نمیگیره به نت خودش وصل میشم😑😅
دیدگاه ها (۵)

اما این دوتا اسکل😂😂

خنده های الکی 😂😅

دوردددد فیک کلاب زدم حوصلم خیلی سر رفت نت هام وصل نمی‌کنند ب...

کاش ماهم گیتار جادویی داشتیم😔ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

خدافظ رهبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط