{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خنده های الکی 😂😅

خنده های الکی 😂😅
دیدگاه ها (۲)

اما این دوتا اسکل😂😂

واقعا کاش ماهم انقدر نت داشتیم (بخدا من مامانم برام نمیگیره ...

لطفاً پست های منو الکی گزارش نکنید 🙏🏻🎀

این پست صرفا جهت خنده و میمه و به هیچکس توهین نشده ممنون میش...

خنده های منم مثل خنده های کینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط