{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی دیگه حالمو خوب نمیکنه...

هیچی دیگه حالمو خوب نمیکنه...
دیدگاه ها (۴)

واقعا دوست نداری بدونیش..

شاید من هم کم بیارم و نتونم...

...

کی تابستون بعدی میرسه؟

من دیگه فراموش شدم هیچی منو درک نمیکنه من از بین رفتم من دار...

حالمو از آهنگام بپرس ، آدما هیچی از من نمیدونن . 🥲

فقط مشهد حالمو خوب می‌کنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط