{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید من هم کم بیارم و نتونم...

شاید من هم کم بیارم و نتونم...
دیدگاه ها (۱۱)

حتی من رو نمی‌شنیدند انگار من وجودی در این هستی ندارم...

هرکی زندگی خودشو داره و ممکنه زندگی یه نفر از ظاهر خوب باشه ...

واقعا دوست نداری بدونیش..

هیچی دیگه حالمو خوب نمیکنه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط