{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی فکر میکنیم دلسوزی یعنی انسانیت ولی در واقع دلسوزی هم

گاهی فکر میکنیم دلسوزی یعنی انسانیت ولی در واقع دلسوزی همون ارتعاش پایینیه که هم تو رو میبره پایین هم طرف مقابل رو. دلسوزی یعنی باور به ضعف یعنی دیدن آدمها فقط از زاویه ی زخم هاشون بالا. به جای دلسوزی کمک کن... اما با حس خوب با عشق با انرژی اگه میتونی دستی بگیر نه از ترحم از انسانیت چون کمک واقعی یعنی یادآوری قدرت درون آدمها نه تاکید روی ضعفشون.
دیدگاه ها (۰)

همه از چشم تو گفتند و هنرمند شدند وای از آن روز که چش...

اگه از من بپرسن پناه بودن چه شکلیه؟من تورو نشون میدمتو اعتبا...

فیک

Fate is predetermined.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط