{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بهت وابسته شدم ...

من بهت وابسته شدم ...
ولی الان میتونی بری بمیری!..
دیدگاه ها (۵)

منم آدمم خب !....ناراحت میشم ...

فک کنم قراره سردرد بگیرم :)

ساعت قشنگی بود....

فقط آخرش جررررر

میتونی بری بمیری

کارلا ریل ترین رزیه

میتونی بری بمیری من همینم و کسی هم نمیتونه تغییرم بده 👽

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط