{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

3 2 1 ما همه علی بیرو هستیم😍😂😂😂😚

دیدگاه ها (۱۵)

وای این چقد خوبه خدایاااااااااااااااااااااا سم نیست خدای سم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 نورافکن رو 😂😂😂 بعد گل دوم میره دست به نورافکن میده ولی میترسه به میرزایی دست نمیده😂😂 اسلاید سوم

فدای گریه های همه مادران دنیا😍💚🌹 چقد حس خوبی بهم دست داد این کلیپ دیدنی🥹😢🙏 چه بی تابانه میخواهمت حضرت عشق🙏🏻🤷🙌🌹 ‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌♥️ℒℴνℯ♥️ ▷ ◉──── ♪ 𝐋𝐈𝐊𝐄 & 𝐂𝐎𝐌𝐌𝐄𝐍𝐓 @mhmdrhym4270. سپاس از همراهیتون

با شیر شوخی کنی میخورتت😉❤😚 ⚽❤🥇🏆💃💃🏆🥇❤⚽ ‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌♥️ℒℴνℯ♥ ▷ ◉──── ♪ 𝐋𝐈𝐊𝐄 & 𝐂𝐎𝐌𝐌𝐄𝐍 . سپاس از همراهیتون🌹🌹

⚽❤قهرمانی جام حذفی و دبل شیرین و به همه سرخدلای عشقپــــــــــــولیسی عزیز تبریک میگم 😍❤😙😍🏆⚽🥇❤🏆⚽🌹🌹🏆🌹🌹🏆🌹🌹🏆🕺💃🏆💃🌹🌹🏆🌹🌹🏆🌹🌹🏆

یا علی و یا علی و یا علی....ما شیعه علی بن ابیطالب هستیم #لب...

⁨⁨⁨این غم را تبدیل به خشم و عزایمان تبدیل به حماسه خواهیم کر...

شوخی فیروز کریمی با بیرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط