{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشد..

نشد..
دیدگاه ها (۴۲)

مامان بزرگ راست میگفت..یکی بود، یکی نبود..غیر از خدا هیچکس ن...

متاسفم اما..اما ما تصادف کردیم و از شانس بدمون نمردیم...

خیلی عجیب..بوی مرگ میده..نه زندگی..

...

شد شد نشد نشد...

نشد ، نشد که بشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط