{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش حداقل...

ای کاش حداقل...
اینقدر حرومزاده نبودین
دیدگاه ها (۰)

آره خب...منم دل داشتم...ولی برای هیچکس مهم نبود

:)…

میره...حتی اونی که میگفت عاشقتم میره...حتی اونی که میگفت بدو...

عشقم خودت@neymar.a1 تنها کسی که حمایت می‌کنه🎀🫶🏻🙂‍↕️

کاش حداقل بهم می‌گفتید چرا:)

کاش حداقل بیای تو خوابم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط