{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میره...

میره...
حتی اونی که میگفت عاشقتم
میره...
حتی اونی که میگفت بدون تو میمیرم
میره...
حتی اونی که ادعاش میشد
دیدگاه ها (۰)

ای کاش حداقل...اینقدر حرومزاده نبودین

آره خب...منم دل داشتم...ولی برای هیچکس مهم نبود

عشقم خودت@neymar.a1 تنها کسی که حمایت می‌کنه🎀🫶🏻🙂‍↕️

...

نفر اول: عاشقتم دوست دارم نمیدونم وقتی امسال که میخوای ازم د...

داستایوفسکی من عاشقتم من برات میمیرم تک تک کتاب هاتو دارم بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط