{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم‌تا حالا اینقدر یه ادمو از اعماق قلبم دوسش نداشتم

نمیدونم‌تا حالا اینقدر یه ادمو از اعماق قلبم دوسش نداشتم
دیدگاه ها (۴)

بچها سم شماره ۳ رو ببینید نظر بدید

اخ پای بچم داریم به ۲۰۰ تایی نزدیک میشیم

چی بگم‌ دیگه اخه قشنگم

واقعن واسه قربون صدقت دیگه ایده ندارم عشقم

اصکی کردمالبته اجازه گرفتماهنگش یه جوریه دوسش نداشتم به نظرت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط