{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهویی لج کنی واسم ...

یهویی لج کنی واسم ...
دیدگاه ها (۰)

سلام رفیق صدای منو داری...

فدای چشمات...

عشق...

حتی تو خوابم دنبالتم ...

لج باز تر از من نمیتونی پیدا کنی حال بعضی موقع ها یکم کم میا...

هیچ جا واسم مثل ایران نمیشه...سلام قشنگم خوشحال میشم منو لای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط