{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعیتی درمورد من :)

واقعیتی درمورد من :)
دیدگاه ها (۰)

گاهی برای پیدا کردن خودمان باید درهم بشکنیم! شاید این فروپاش...

آههه ... همیشه اتفاق میفته همین امروز صبح داشتن دعوا میکردن ...

فقط به خاطر مقدمش میخوام بگیرمش ❤️‍🩹

ببخشید ... :)

واقعیتی از من¿!

واقعیتی که کم دیده شد

یه واقعیتی روشن از زوال اسرائیل . انشالاه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط