{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط به خاطر مقدمش میخوام بگیرمش ❤️‍🩹

فقط به خاطر مقدمش میخوام بگیرمش ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

واقعیتی درمورد من :)

گاهی برای پیدا کردن خودمان باید درهم بشکنیم! شاید این فروپاش...

ببخشید ... :)

همیشه همراهمه ... .

من شماره ی اینم میخوام..*میخوام بگیرمش..*

احتمالا باید کلیه مو بفروشم تا بتونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط