{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی‌رحمانه‌ترین حالتِ زیستن

بی‌رحمانه‌ترین حالتِ زیستن
اینجاست که ما؛
هرچقدر هم که غمگین و
خشمگین و سوگوار باشیم،
و سوگِ ما هر آنقدر هم که موجه باشد،
زندگی کاری به این حرف‌ها ندارد!
ادامه دارد..!
و ما بی‌رحمانه،‌ گستاخانه و
ناگُزیر ادامه پیدا می‌کنیم.
با اندوهِ عظیمی بر دل؛
همچنان راه می‌رویم،
نفس می‌کشیم و کار می‌کنیم.
و من روزی برایِ تو خواهم گفت که:
چقدر سخت بود این‌گونه زیستن،
و این‌گونه دوام آوردن...🥀
ن̶͟͞ا̶͟͞ب̶͟͞خ̶͟͞ش̶͟͞و̶͟͞د̶͟͞ه✍
دیدگاه ها (۱)

tak..!

کیری ویس هامون:@n1ki_i@ayuxmi.hxl

❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط