{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی چه می‌دونه... شاید ماهم آدم بدیه داستان ی نفریم!

کسی چه می‌دونه... شاید ماهم آدم بدیه داستان ی نفریم!
دیدگاه ها (۰)

👊🏻👍🏻

حیح مگ آدم یادش میرع کیا چکا کردن با زندگیش :)

🖤🙂یهویی دلم برات تنگ شد نامرد جنم

مخام داستان زندگیمو بگم ...ب نام خدا ..دلیل زندگی کردنم رف 🤤...

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

اون ی دونه نقطه ی لعنتییییییییییییی

چرا از لباسای من عکس می گیرین این چه کار بدیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط