{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوزم همون دلبریا...!

هنوزم همون دلبریا...!
ولی دلبر یکی دیگه)
دیدگاه ها (۰)

این دیوونه.....

نابود شدم برگرد بی‌معرفت 😭

کجایی؟! 😭💔دلتنگتم بی‌وفا😓

«خداحافظی چقدر سخت است »

قلب هایمان یکی بودامامقصدمان یکی نبودتو رفتی و من ماندم در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط