{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید کسی را ،

باید کسی را ،
پیدا کنم دوستم داشته باشد ؛
آنقدر که ،
یکی از این شب‌های لعنتی ..
آغوشش را ،
برای من و یک دنیا خستگی بگشاید ...

هیچ نگوید
هیچ نپرسد
دیدگاه ها (۱)

شب من مهتاب نداره

این امدن ..این رفتنم...رنجو عذابی بود و بس

معجزه انتخابات بدون زدن واکسن کل ایران داره سفید میشه

همیشه ببخوام شادی پخش کنم

اهم آقا انیمیت تقریبا برای جینجر تموم الان

☕️🤍آسمان روشن شد...صبح من روشن‌تر امروز تو طلوع من باش ،برای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط