{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی میگه این بشر مغرور از عنم کمترهههههه

هرکی میگه این بشر مغرور از عنم کمترهههههه
دیدگاه ها (۴)

بابایی فقط خنده میاره رو لبام

من فدات شم چقدر مهربونی تو آخهکاش توی ایرانم به انتخابات هم ...

واقا الان خودش ی مشکله

هرکی میگه نه سیکتیرررر

ادیت خودم🗣طرف دار سه تفنگدار میگه: کیرم تو هرچی دینا فنه💋کیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط