{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی خیر مانده ای

بی خیر مانده ای
از من و راز من \/\/
دیدگاه ها (۷)

بعد صد سال دلم رفت\/\/

من اگه کسی رو داشتمدیگه دربه در نبودمباغمو غربت و اندوهدیگه ...

#مشت_گره_کردهبا دست جانباز تو ای رهبرمعلوم شد راز تو با مادر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط