{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد صد سال دلم رفت\/\/

بعد صد سال دلم رفت\/\/
دیدگاه ها (۰)

بی خیر مانده ای از من و راز من \/\/

من اگه کسی رو داشتمدیگه دربه در نبودمباغمو غربت و اندوهدیگه ...

یکی دلش رفت برات بیا ببین چه حالیه\/\/

بعد از صد سال برگشتم

سلیقه تا صد سال دیگه.. 💗

سلیقمی تو صد سال دیگه❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط