{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فیک التماس پارت ⑧

فیک التماس پارت ⑧

اجوما رفت بیرون و منم رفتم پایین

ته: صبح بخیر

ا.ت: صبح شما هم بخير

جی هوپ: ا.ت نظرت چیه با ته ازدواج کنی؟

ا.ت:(برگاش ریخته) چرااااا؟ 😳😠

جی هوپ در گوش ا.ت: اینجوری میذاره بری

ا.ت: قبوله 👍🏻

تهیونگ پراش ریخته بود از این که به این راحتی قبول کردی

جیهوپ گفت اماده شین و ما رفتیم اماده شدیم

ویو ته:

تهیونگ تو دلش:

باورم نمی شد این قلب سرد من به این زودی عاشق یه بچه ی 18 ساله شده بود نمی خاستم قبول کنم.

رفتم براش یه لباس انتخاب کردم و کفش انتخاب کردم.(عکس گذاشتم)

خودمم یه کت شلوار پوشیدم (عکسشو میذارم)

و با ماشینم (عکسشو میذارم) رفتیم و دیگه عروسی کردیم ولی جشن نگرفتیم فقط رو کاغذ بود .

ویو ا.ت:

ا.ت تو دلش: تهیونگ خیلی خوش تیپ شده بود دلم داره ویلی ویلی میره براشش

تو ماشین تهیونگ داشت رانندگی میکرد و منم کنارش نشسته بودم

ا.ت: میگم تهیونگ، نظرت چیه شیرینی ازدواجمونو بریم بیرون

ته: کجا بریم؟

ا.ت: بریم رستوران

ته فرمونو پیچوند و به سمت یه رستوران روند

فلش زمانی به وقتی که رسیدیم

تهیونگ ماشینو خاموش کرد و درو هم برام باز کرد

سئوجون: به به میبینم مافیای سرد و خشن ما رام شده (میخندید)

جیهوپ غشششش

تهیونگ:...
دیدگاه ها (۰)

ویس اینو پاک کرده بود

فیک التماس پارت ⑨تهیونگ: قضیش مفصله براتون توضیح میدم تهیونگ...

تنک یو💓

فیک التماس پارت ⑦ ویو ته: ته: اره راست میگی اما ببین بعدش ک...

پارت ۱۴: عمو های من مافیان

𝒑𝒂𝒓𝒕:14ته: خوبه من حالا من خودم بعدا بهت زنگ میزنم و گوشیو ق...

سناریو سانزو پارت اخر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط