{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخی

اوخی
خواب بد دیدی؟
دیدگاه ها (۱)

اهنگ حامیم با صدای دینا>>>>

از پیجش مامی بودن میباره@dfjak

معلومه که جای زن تو اشپزخونس، پس کی به شوهرش بگه ظرف هارو تم...

همون قبلی هست ولی متنش رو تغیر دادم🤗

🧌هی زامبی کچله نمیری یه وقت .اوخی مرد وای چه بد .داشم لیان

وقتی خواب بد دیدی و یهو پامیشی جیغ میزنینامجون:اروم باش ا.ت ...

مطهری نیا دیدی زدیم یا هنوز تو خواب زمستانی هستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط