{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همون قبلی هست ولی متنش رو تغیر دادم🤗

همون قبلی هست ولی متنش رو تغیر دادم🤗
دیدگاه ها (۳)

معلومه که جای زن تو اشپزخونس، پس کی به شوهرش بگه ظرف هارو تم...

اوخیخواب بد دیدی؟

حجمش زیاد بود نصف کردم

خانوما کجایین؟؟؟؟

دوستان پروفایل رو تغیر دادم

بچها پروفایل رو تغیر دادم باز گمم نکنید.

بچه ها عکس رمان رو تغیر دادم برای همینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط