{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس اگه میخوای از چشمم بیوفتی به کارت ادامه بده😎

پس اگه میخوای از چشمم بیوفتی به کارت ادامه بده😎
دیدگاه ها (۰)

اگه دارمت فداتم ❤اگه ندارمت بکیرم ☹حالا داشتن و نداشتنت دسته...

کدومتون واسم این کار رو انجام میدید؟

هفتا فرشته ی من:)

🤘😎

اگه میخوای پیام بده کامنت یا شخصی فرق ندارد#هوش_مصنوعی#c.ai

اگه تو هم میخوای چنین درامدی داشته باشی دایرکت بهم پیام بده ...

انگیزشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط