{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه دارمت

اگه دارمت
فداتم ❤


اگه ندارمت
بکیرم ☹


حالا داشتن و نداشتنت دسته من نیس با خودته
دیدگاه ها (۶)

کدومتون واسم این کار رو انجام میدید؟

مرسی که هستی❤🙂

پس اگه میخوای از چشمم بیوفتی به کارت ادامه بده😎

هفتا فرشته ی من:)

تا حالا ردیاب عادت داشتی؟اگه نمیدونی ردیاب عادت چیه یا بارها...

پوستت خعلی گرون هه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط