{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اول قرار بود از ارت استفاده کنم که کنسل شد ارتش رو دستم

اول قرار بود از ارت استفاده کنم که کنسل شد ارتش رو دستم موند
دیدگاه ها (۰)

بی محتوا..

قشنگه نه؟اره (تو)قشنگه ی !

ریدممم.....

:')

سلام خواستم بگم ....ارتیست بودن رو یه مدت (شاید برای همیشه) ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط