{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسم انیمه ؟ من باید برم مدرسه نمی‌خوام 😭😭 خدااا

اسم انیمه ؟ من باید برم مدرسه نمی‌خوام 😭😭 خدااا
دیدگاه ها (۱)

ساعت ۱۰:۳۰ شبه و من دارم آماده میشم برم زیر بارون 🥴

😅😅🥴

من هنوز می‌خوام بخورم چرا آنقدر زود اذان میگن

اسم انیمه رو میگید ؟

من نمی خوام برم مدرسه 😂😂

باحاله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط