{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش بزرگ نمیشدیم

💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۰)

چرا آخه

سریال قشنگم

ولی غم مثلث عشقی های کیدراما.....

تموم میشیم

هعیی کاش بزرگ نمیشدیم

دلتنگ صداتم بابا...دلتنگ چهره ی مهربونت...کاش هیچ وقت بزرگ ...

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط