{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من دومی رو ترجیح میدم تا اولی بوسم کنه 😅

ولی من دومی رو ترجیح میدم تا اولی بوسم کنه 😅
دیدگاه ها (۸)

❤💋

میخواد بره یه جای خلوت کتکش بزنه که دیگه مژدگونی نخواد 😁مثبت...

تقدیم به همزبون های نازنینم 🥰

دومی هستی یا اولی؟من که دومیم😂ولی ترجیح میدم همینجوری بمونم

فقط اسم سریال اولی دومی میدونم سومی رو نمی دونم💜اولی سریال: ...

بنظرتون اولی رو یا دومی رو برای عروسی پسر عمم بدوزم?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط