{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی چیزا با قهر درست نمیشه..!

خیلی چیزا با قهر درست نمیشه..!
دیدگاه ها (۰)

کیا اینجورین...؟

تاحالا شده این کارهارو باخودت بکنی...؟

اولويت شما کیه..؟

آدما همینن دورن...!

هرزگاهی در خلوت خودم به خیلی چیزا فکر میکنم منتهی به چرا من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط