{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونید دلیل این که آمریکا دو بمب اتم به ژاپن تو جنگ جهان

میدونید دلیل این که آمریکا دو بمب اتم به ژاپن تو جنگ جهانی دوم زد بخاطر این بود که دید هرچی کشتی های هواپیما بر و ناو های جنگیش رو میفرسته سمت ژاپن ژاپنی ها با اسکادران های خودشون ( جنگنده های قدیمی ) با سرعت میکوبیدن به ناو ها و به اونجور آدم ها و این خرکت ها میگفتن زنبور سرخ اگر آمریکا دو بمب اتم رو نمینداخت شاید بازی عوض میشد
دیدگاه ها (۳)

هیروهیتو کسی که در ژاپن جنگ جهانی دوم به عنوان خدا میشناختن...

باع

...

حشاشین💀

من مخالف مذاکره نیستم بالاخره تا ابد که نمیشه جنگید و باید ی...

پارت ۱۶ رز مرگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط