{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی چقد غم 🥺

هعی چقد غم 🥺
دیدگاه ها (۰)

آخ ای کاش عکاسیم حتی از این بهتر بود

ای کاش حوصله بیشتری به خرج می دادم آفتاب گردون 🌻

چشماش چشماش و درون چشمها انگار روحی زندگی می کند 👀

واقعا

هعی چقد غم 🥲

هعی💔#کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط