{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این پهلوی ها خودشون هم نمیفهمن چی میگن😂🤣

این پهلوی ها خودشون هم نمیفهمن چی میگن😂🤣
دیدگاه ها (۴)

موزان اگه بفهمه خیلی فشار میخوره😂

این قسمت:عروسی ورلاین و ریمبو😂

اگه بری من خیلی تنها میشم...#شیطان_کش

چندتا سوسول به خودشون میگن باغیرت😂پهلوی چیا که بخودشون میگن ...

فرقه پهلوی و رئیس فرقه بدجوری فیتیله پیچ شدناصلا نمیفهمن چکا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط