{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این جوابش نبود...

این جوابش نبود...
اون همه حس خوب...
بردی از یادت چه زود...
دیدگاه ها (۸)

دلم نیومد با این آهنگ ادیت نزنمخیلی باحاله

#درخواستی

قاب قشنگیه

دخترم تیک آبی رو گرفتلیاقتشو داری دخترملیاقتت خیلی بیشتر بشت...

چه زود گذشت!...گاهی ها وقت برگشت به گذشته برای اینکه چیزی رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط