{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم.

توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم.
دیدگاه ها (۰)

خوشحال باش ای غمگین‌ترین خوشحالی من:)

جاده ی زندگیم پر از مانع و سنگه...

مراقب باشید دوستان.

شب،سایه آدما کمرنگ میشه...

توی رابطه ی با تو.... 🖤

بازنده بودن توی همه کار خیلی سخته😔

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط