{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم توی دل ادم ...🖤

غم توی دل ادم ...🖤
دیدگاه ها (۱)

یک حس بی حس

تلاش کردم....😊

آسمان تاریک و شب تاریک 😀

توی این دنیا کسی فادار نیس فقدد بلدن با دل ادما بازی کنن بعد...

@wsvehx12c اون که باشه ادم غم نداره تویی! 🥹

زندگی مثل چرخه گاهی میفته توی چاله دردشمیگیره مام وقتی غم و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط