{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک حس بی حس

یک حس بی حس
دیدگاه ها (۰)

فراموش میشوی؟

مود الانم...

غم توی دل ادم ...🖤

🌺براى ظهرتون🌼زيباترين حسها رو خواهانم🌺حس قشنگ آرامش،🌼حس وجود...

مزخرف‌ترین حس،حس ششمه،میفهمی ولی نمیتونی اثبات کنی.

حس خوب آرامش😍🌺‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ حس خوب زندگی 💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط