{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چی خراب شده :)

دیدگاه ها (۰)

قلب منه ولی برای تو میزنه❤️‍🩹

چرا سفیدی رو ول کردی از سیاهی خلق کردی

انگار واقعا اینجوری برات بهتره🙂

صدای شکستن قلبم رو شنیدی؟💔

هیچ وقت رفاقتمون رو خراب نمیکنیمرفیق که چه چی یگم داداشیمه@s...

عمو می‌دونی بیوفتی چی میشه ؟خودت به درک موتور خراب میشه😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط